9.5.07

כתבה מספר 2-רופא

אני נפגש עם נעמה פעם בשבוע וכאשר הגיעה הפגישה השבוע החלטנו אני הרופא המומחה,הפסיכולגית והדיאטנית לאפשז אותה לכמה ימים על מנת שמצבה ישתפר.
כמובן שנעמה הסכימה לאישפוז, אני רואה שהיא רוצה להחלים..לחזור להיות הנעמה הקודמת.
הדופק של נעמה ולחץ הדם שלה ירדו כמו כן מופיעות אצלה עוד תופעות כמו:
נדודי שינה ,דיכדאון,דילול בצפיפות העצם,נשירת שער,המחזור נעלם,סחרחורות וכאבי ראש.
האישפוז יועיל לה לטפל בכל הדברים האלו, תהיה אלייה השגחה יום יומית. אני מאמין שאחריו נראה תוצאות טובות כבר מניסויים קודמים.
ברגע שנעמה הולכת לשם עם גישה חיובית היא תצליח אני בטוח כמובן שהמשפחה תעזור לה ויהיה טוב.
מצבה המשפחתי השתפר.. סבתא כבר מחוץ לבית חולים ומצבה טוב, אבא ואמא התקרבו בעקבות המקרה והם כבר לא בכסאח וריבים וחברותייה יותר מתייחסות ומבינות את המצב.
בעת המחלה, לחץ דם יורד באופן מסוכן, ויורדת יכולת הגוף להתמודד עם זיהומים
כאשר המצב מדרדר מאוד ייתכנו בעיות לבביות קטלניות, ולכן האישפוז מומלץ עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי.
אני בטוח שהאישפוז יביא לתוצאות טובות.
מחזיק אצבעות לנעמה.

אין תגובות: